12 Aralık 2014 Cuma

Lastik Halkalardan Yaratıcılık

Merhaba, bu sayfamızda son günlerde çok popüler olan lastikten değişik örgü teknikleri ile bileklikler yapacağım. Yaptıklarımı da adım adım paylaşmaya çalışacağım. Ben ve kızım bu uğraşı çok sevdik. Daha sonra çevremizde erkek çocuklarının da epey ilgilendiklerini ve değişik bileklikler ürettiklerini fark ettik. İlkokul çağından itibaren tüm çocuklar zevkle hobi olarak zamanını değerlendirebilir.  Çocuklarla böyle bir etkinlik yapmak o günkü okul stresini farkında olmadan almış oluyor aslında. İnanın büyükler bile yoğun geçen günün yorgunluğunu  unutuyor. Çocuklar emek verip bir şeyler üretme mutluluğunu yaşamış oluyor. Ben kızımla birlikte bunları fark ettim ve paylaşmak istedim. Bloğumuzu takip ederseniz seviniriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder